Once upon a time

***

torsdag 2 juli 2009

Glöm inte tandborsten

Alltså, hur mycket snor kan få plats i ett huvud? VIDRIGT!





Anyway. Semestern börjar närma sig. "Endast" 42 dagar kvar. Tur nog är min tidsuppfattning inte inställd på realtid just nu - utan i ultrarapid.





Jag har redan plockat fram hajtandshalsbandet och mina reparmband för att komma in i resfeelingen. Resväskan står i garderoben och skriker efter att bli fylld med mer eller mindre nödvändig packning. När det gäller packning är mitt omdöme = 0. Jag tar alltid med mig för mkt. Men det är jag medveten om också. Det har hänt ALLDELES för många gånger att jag har tagit med mig för lite packning. DET kan förstöra så mkt. Bättre att safe:a. :)


Jag är helt och hållet övertygad om att det finns de som har betydligt sämre omdöme gällande packning....;)

Vågorna börjar växa till sig där nere nu också. Hoppas jag får möjlighet till att ägna mig åt lite surfing. Jag har länge önskat att få prova på det. Det ser såååååå kul ut. MEN jag ska inte hoppas på för mkt. Det jag vet är att jag ska snorkla massor iaf. DET ska bli kul. :)










För övrigt: xdflsdgkjasdgklöeefrasdlg vad drygt det är att vara sjuk. Hmm...ska inte typsnittet webdings innehålla fler aggresiva figurer? Well, well.

Later!

Inga kommentarer: