Once upon a time

***

fredag 24 juli 2009

Dreams do come true

Tänk om man ändå kunde få träffa och, Gud-i-himmelen, få arbeta med Tim Burton och hans stab (Däribland Mr Depp, Alan Rickman, Helena Bonham Carter, Christoffer Lee mfl, mfl). Det står på min lista över långsiktiga mål i livet. Wish me luck!

Finns det inga fribiljetter gömda i Marabous chokladkakor, eller ännu bättre - i salt lakrits gott och blandat?




Alex - nästa gång du drar till Hollywood tar du med mig va? Jag kan vara assistententernas assistent. :D





2 kommentarer:

Unknown sa...

Hehe, absolut, nästa gång jag drar så fixar jag in dig på ett hörn ;)

Annars ska man inte underskatta turen att man får det man vill, jag halkade ju in lite på ett bananskal. Så fortsätt och leta i dina gott och blandat :)

Carina sa...

Hääärligt!

Turen är min enda talang. Haha. ;D