Once upon a time

***

onsdag 22 juli 2009

Jag vet vad du tänker

Det känns som att det enda jag gör nu i sommar är jobba, äta, träna, sova. Till viss del stämmer det nog ganska bra. Dock hinner (läs orkar) jag med att läsa lite också. För tillfället läser jag en bok om att lära sig att läsa andras tankar. När jag är klar med den bör jag vara professor i social kompetens. Haha. Nja - inte riktigt men nästan iaf. Otroligt intressant och givande är den iaf.


Häpp Häpp - so long and thanks for the fish.


3 kommentarer:

Unknown sa...

Det låter mycket intressant. Får man fråga vilken? Eller har jag redan hunnit med att dumförklara mig själv genom att inte förstå något mellan raderna? :)

Carina sa...

Haha - nej då. Jag har inte avslöjat ngt. Den heter "Konsten att läsa tankar".

Jag larvar mig bara genom att blanda in andra böcker. ;D

Unknown sa...

Nice, thx, det lär kikas upp.