Once upon a time

***

torsdag 2 juli 2009

The Best of the Best

Gruppträningskonvent är så grymt kul! I november går ett utav de större conventen av stapeln; The best of the best. För dryga 1000-lappen får man ett par sjukt snygga reebook-skor i guld (bara de värda 1200 kr) en gratis PT (personlig tränar)-timme (värd 500 kr) samt en fitnessväska (värd 395 kr). Samt att ascoola Jennie Widegren från dansgruppen Bounce kommer och kör några klasser.



Jag funderar skarpt på att åka på detta. Någon som vill haka? Jenny kanske?

3 kommentarer:

Jenny sa...

Jenny really wants to join! ;) just tell me when and where, and I'll be there! :D

Carina sa...

Det vore ju en skitkul grej att göra tillsammans du och jag! :)

Jag kommer inte ihåg exakt när det är mer än att det är i november och i sthlm. :)

Jenny sa...

Vore ju grymt kul! Jag är lätt på, och jag tycker det var en passande stad att anordna det i ;)

Säg till hur och när man ska anmäla sig o betala så köööör vi :D