Once upon a time

***

tisdag 21 juli 2009

Carina in Wonderland
































4 kommentarer:

Unknown sa...

Pratade med en kompis häromdan som är med och jobbar på Alice. Eftersom det är Sony som är med och gör effekterna till den filmen och där jag jobbade under min tid i USA så används mina verktyg för fullt på den filmen tydlgen. Lite surt att man missade att vara med på den själv bara.

Men det är ju kul att veta att man bidragit till en Depp/Burton film iaf :)

7.5 månader kvar på effektsidan tydligen.

Carina sa...

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!?

Alex - herregud!? Snacka om coolt! Burton är ju min husgud!

Även om du inte är med själv - så är det ju hur kul och coolt som helst att Burton vill använda dina verktyg! GRATTIS!!!!

:D

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Hehe, ja, lite roligt är det ju, men som sagt lite besviken är man att man stack precis innan de skulle börja med Alice. Jag var dock där när de höll på att filma den.

Var upp på studioområdet vid nåt tillfälle när både Burton och Depp var där. Dock så satte de förstås upp skynken när de skulle gå mellan studioområderna så att man inte skulle se dem i full kostymering. Det hade läckt lite bilder alldeles innan så Burton var pissed över det hela (även om man ändå ofta gömmer skådespelarna när de är utklädda). Så jag såg dem aldrig men får väl nöja mig med att veta att jag iaf stått ungefär 10m ifrån Mr. Depp under Alice-inspelningen ;)