Once upon a time

***

måndag 29 juni 2009

Helt sjuk(t)

Stressfaktor 1 miljard

Jobbet är stressigare och mer uppjagande än vanligt. Jag glömmer tom att andas ibland trots att jag har utbildning/erfarenhet inom/av andninsteknik. Hjärtklappning och hela köret. Nåväl. Man får hoppas att det är tillfälligt bara. Om 6 veckor drar jag utomlands och ska NJUUUUUUUTA.


Till saken hör också att jag inte har vart sjuk på över 1,5 år. Nu hag jag dragit på mig halsbesvär, feber och huvudvärk 2 ggr inom loppet av 4 veckor. Jag har med andra ord ett väldigt bra immunförsvar. Så det säger inte så lite om min stress-situation.


Idag måste jag ställa in mitt pass på gymmet, tyvärr. Fixar inte att leda en grupp när halsen är helt igentjocknad och rösten är totalt kaputt.


Påminnelse 1 till mig själv: Kom ihåg att du är kattvakt ikväll.

Påminnelse 2 till mig själv: Andas.

2 kommentarer:

Lilly sa...

Lägga till varandra via bloglovin?:)

Lilly sa...

Du går in på bloglovin och söker på min blogg och sedan följ bloggen. Har lagt till dig nu.