Once upon a time

***

tisdag 23 juni 2009

Carina may not answer your call - she is at the end of the earth. Brb.



Efter ett svettigt träningspass antingen på gymmet eller ute i "vildmarken" är det alldeles underbart härligt att slå sig ner i soffan med en skål yogurth och försvinna in i andra världar via min PS2-konsoll. Jag är totalt såld när det gäller äventyrsspel - och just nu är det Pirates of the Caribbean - At worlds end, som gäller. Äventyret börjar i berättelsen om The Dead man's Cheast - som ni ser på bilden ovan. Det filmiska upplägget med musik, snygga vinklar och coola fightingsscener gör mig helt galet involverad. Time flies by - om man man säger så.

Igår kom jag så långt som till just världens ände och tillbaka. Det tog några timmar.

Undra vart jag ska ikväll?

Inga kommentarer: