Once upon a time

***

måndag 15 juni 2009

Aloha

Raindrops keep falling on my head...

Därför är det skönt att jag jobbar i princip hela tiden. Efter jobbet på tidningen idag var det bara att svida om till gymkläderna för att jobba där uppe ett tag. Jag var lite nervös över det faktiskt eftersom jag har vart sjuk ett tag och inte kunnat träna ordentligt på två veckor. Men det gick väldigt bra. Jag hade bra flyt och fick in mkt jobbiga och bra övningar. T o m killarna i gruppen efterlyser mer "dansanta" träningsformer. Det var verkligen imponerande. Jag passade på att presentera mina idér inför hösten - vilket de nappade rejält på. Det ska bli skoj.


Nåväl - mellan jobben hann jag med att fixa lite semester åt mig. Jag bokade nämligen en två veckors resa ner till Kreta. Jag ska hälsa på Erik som jobbar där nere - och passa på att ta min semester då också. :) Det ska bli så skönt och underbart. Har saknat honom så mkt. Solen har jag också saknat en hel del. Så det blir en perfekt kombination.

Här kommer jag att tillbringa mina 2 veckor i slutet på augusti:
Stranden är tydligen kilometerlång. Underbara strandpromenader! Fast jag kommer självklart mestadels bo i havet. Jag kommer att tillbringa så mkt tid i havet att jag utvecklar gälar och fenor. I AM THE OCEAN!
OBS! Två veckor i solen betyder två veckor i bikini. The fitnessfactory is my law.
Nej - nu måste jag göra lite nytta. HäppHäpp.
Lyssnar på: Havet är djuuuuuuuuuuupt.

1 kommentar:

Miss Jo sa...

Men "rub it in my face" bara, göööör det;).
Fy fabian vad avis jag är!!! Vill oxå. Fast å andra sidan är jag glad att jag slipper bo i bikini i två veckor, eftersom jag numera inte äns kan stava till jym, mosion å så vidare:)