Once upon a time

***

fredag 5 juni 2009

Sir Väs var namnet

Fortfarande skrankeliskrank i halsen. Fruktansvärt drygt att prata. Eller rättare sagt; fruktansvärt drygt att FÖRSÖKA prata. Gustav alias Kapten Svartfot ringde mig idag (antagligen) angående morgondagens teaterföreställning i Sollentuna, men jag kunde inte svara. Jag kunde verkligen inte. Han hade säkert trott att jag var en väsande snuskhummer som hade snott Carina. Nej, det kunde jag inte riskera. Jag tänkte skicka ett sms och föklara mig - men då visade det sig att jag inte har hans mobilnummer. Endast hemnumret. Håhåjaja. Det blir väl plankan för mig imorrn då. ;)


Well, well, well. Vi slipper iaf åka tåg till Sthlm imorrn eftersom jag lyckades få tag på min alldeles egna Knight Rider. Skööööööönt!


Nåja. Det är ju Falukalaset nu också. Jag kanske ska ta mig ner på stan en sväng och checka läget. Solen skiner ju - så varför inte? (Kanske får gå in på Mariannes eller ngt. Där lär jag ju smälta in med min hesa stämma. ;) )




Häpp Häpp

Inga kommentarer: