Once upon a time

***

fredag 26 juni 2009

En snabbis hinner vi med i alla fall

Torsdagens bravader på peace and love var hur kul som helst! Jag jobbade under några timmar för Dalarnas Tidningar. Dock hann jag med att se några band; Backyard Babies, Volbeat och lite Thåström.

Det finns mycket att säga om festivalen men jag har inte tid att rabbla upp allt. Dock vill jag bara säga att den bringar fram många minnen och nostalgi för mig. Mycket tack vare Backyard-grabbarna. Första gången jag såg dem var i Borlänge på Peace and Love, faktiskt, för en herrans massa år sedan. Jag var 16 eller 17 år. Vi var ett gäng tjejer som gick sminkade och utklädda till KISS. (Även Dregens Gudar). Efter Backyardarnas spelning hängde de på First Hotell. (Där vi naturligtvis också var) Dregen kom ner från sitt rum i bara handduken.....Ståhej och holabaloo blev det. Det blev väldigt mkt för ett 16-årigt flickehjärta. ;) Men GUD så kul vi hade.

Jag funderar starkt på att åka in även ikväll och skapa minnen till framtiden ;)....Nån som vill haka? Bara att ringa!

Inga kommentarer: