Once upon a time

***

onsdag 24 juni 2009

Nu är det så här

Imorgon, torsdag, är det Peace And Love som gäller. Jag ska jobba (hör/läs och häpna) under eftermiddagen och en bit in på kvällen. Ni hittar mig i Dalarnas Tidningars tält. Vi kommer att ha ett biktbås med videokamera. Alla bikter kommer att streamas på hemsidan. (dt.se) Passa på att uttrycka er och bli en lokalkändis. ;)

Sen blir det nog att se på ett och annat band som jag än så länge inte hunnit se live. Det är verkligen på tiden. Senaste konserten var AC/DC i vintras. Evigheters evigheter. I'm dying over here!


Det hade vart fint att se AC/DC på Ullevi - men det blir väl fler gånger. I allafall om man får lita på gubbrocks-statistiken. ;D


Ikväll blir det nog Transformers på bio. (= Barbapappa för vuxna.


Häpp Häpp

1 kommentar:

Miss Jo sa...

Ohhh!
Du råkar inte ha ett till jobbpass eller så? Jag kan kanske vara din assistent? Hämta kaffe å sånt;)

Ha så kul å rocka loss för min del med vettja:)