Once upon a time

***

fredag 12 juni 2009

Just nu

Ja, då har första arbetsveckan gått. Det är inte klokt hur fort en arbetsvecka på 40 timmar kan gå. 10 minuter i alla möjliga olika kösystem, eller 20 minuter i tandläkarstolen kan kännas som en evighet. Einstein hade verkligen rätt angående relativitetsteorin.

Det har t o m gått så fort att jag inte har hunnit planera min helg riktigt. Men det känns faktiskt skönt att inte ha ngt inplanerat. Det gäller att fånga dagen - innan dagen fångar mig. ;) Hoppas bara att det fina vädret kommer tillbaka då. Nästa helg är det midsommar = Dåligt väder. Då ska jag jobba (ja, du läste rätt). Det är Spöket Laban som ska roa de midsommarfirande barnen i Bollnäs. På kvällen är jag tillbaka i Falu-trakterna igen för att själv bli road. Det är jag inte ett dugg oroad över.

Jag börjar bli frisk. Skönt!

Tentan gick också bra. Underbart! Alltså finns det all anledning att fira. :D

1 kommentar:

Jenny sa...

Gud va skönt att ha tentan ur världen! :D