Once upon a time

***

söndag 15 mars 2009

minns du din första kyss?

Medan min Spotifylista rullade på och slutligen hamnade på KISS, fick jag en plötslig och läskig känsla. Det blev så konstigt. Jag fick för mig att jag inte har sett dem live alls. Men det har jag ju. För c:a ett år sen. Ojojoj, vad lycklig jag var.


Jag hade kalkylerat i mitt huvud att jag skulle hinna gå på toa innan konserten började. Precis när jag kommer springande tillbaka,med andan i halsen, hör jag den kända presentationen: "Alrigt Stockholm. You wanted the best and you get the best. The hottest band in the world...KISS! *Explosion*

EXTAS. KYSS. EXTAS. KYSS. EXTAS.

(Inte konstigt att rockstjärnor blir översexuella.)


3 kommentarer:

Anonym sa...

vad har din syster Camilla för sig nuför tiden?

Carina sa...

Hej "Anonym", ;)

Kul att du tittar in!

Tillkännage dig så ska jag tala om för dig vad hon gör. :)

Carina

Anonym sa...

Visst minns man KISS :-)