Once upon a time

***

fredag 6 mars 2009

Det här är bara ett exempel

Fredag.

Livet leker. (Men inte med mig.)

Men jag har tyvärr inte tid att leka just nu så livet får återkomma en annan dag. Då är jag med på allt som erbjuds. Well, nästan i alla fall.

Min upptagenhet innebär dock inte att jag har så tråkigt att det dammar om mig. Jag ska, tillsammans med Miss Jo, tillträda fantasins värld för att översätta Oidipus-pjäsen till en modern berättelse. Vi tänker: "Artistvärlden". Det är lite klurigt, trots att inavel-aktiga aktiviteter och annat missbildande är centralt bland dagens artister. (hehe) Vem ska stå för profetian? Kabbalah? Carola? Ja, det tåls att tänka på. Måndag ska det vara klart iaf....

Dessutom har jag fått förfrågan om att förlänga mitt workout-pass från en halvtimma till en timmes långt pass. (!) Jag fick så mycket fina ord av min klass i måndags att jag bara måste se till att göra ett ÄNNU bättre pass till nästa gång. Allt för kunderna och självklart - mitt Ego. ;)

Nej. Nu ska jag göra en livsavgörande insats...la-la-la

Inga kommentarer: