Once upon a time

***

fredag 13 mars 2009

I'll get all the time I need when I'm dead

Ahh. Första lediga helgen på jag-vet-inte-hur-länge. Min lediga tid ska förvaltas väl, det lovar jag. Ironiskt nog innebär det, bland annat, att jag ska läsa lite kurslitteratur, skriva på några manusidéer, samt lite annat skrivande.

Hur skulle jag annars kunna använda min lediga tid?


Visste ni att det kan ta flera miljoner år för en stjärna att "informera" oss om att den har dött?
Well time spent?

Hmm..
Jag skulle kunna gå och sola, köra ett träningspass, gå ngn spännande kvällskurs osv. Yeah. I wish.


Allt "tar tid". Men ingen "har tid".

Och nu innan jag trycker på "publicera inlägg" inser jag ironin i hur jag ägnar min lediga tid genom att skriva ett meningslöst inlägg om bristen på tid.

Inga kommentarer: