Once upon a time

***

tisdag 24 mars 2009

Bon voyage


Imorgon bitti åker min vän T till Paris. Min vän A är i Thailand. Min storasyster S är i Sydafrika. Min kärlek åker snart till Kreta för att jobba. En kompis bor och jobbar som artist i London. En annan har varit i Hollywood och jobbat.
Jag vill också! Ögonblickligen! Att få resa som turist eller inom sitt arbete känns väldigt lockande just nu.
Jag vill ha ett jobb. Jag vill ha ett jobb så jag kan få resa. Jag vill ha ett jobb så jag kan få resa och njuta av livet.
Bon voyage, T! Hälsa Paris och fransmännen från mig.
Au revoir

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår din önskan. Men det bästa med att resa är ändå taxfree ;) Jag ska "hälsa" och skicka ett kort men det kommer väl som vanligt inte fram.

Anonym sa...

Ren slump att jag kom in på din sida. Hittade dig på Ugglas blogg.

Lite galet att du är från Falun, faktiskt född där.

Sebastian

Anonym sa...

alltså så jävla sugit! ser att din besöksräknare också slutat funka. jag om precis kommit upp i 1500 besökare. måste man börja om. åhh.