Once upon a time

***

söndag 26 april 2009

Howdy

Ja, då sitter jag i bilen på väg hem från helgens bravader i södra Sverige. Det blev en turné på c:a 120 mil tur och retur. Det bästa med resan (förutom jobbet då) var försommarvärmen och det blomstrande, syréndoftande Landskrona samt glittrande solspeglingar i vackra Vättern. Det sämsta med resan var att vi inte hann njuta tillräckligt. I just can't get enough.

Sommarens preview på kontinenten fick min nu-vill-jag-resa-tarm att rycka ordentligt. Res- och jag-vill-ha-nya-kläder-feber finns det bara ett enda botemedel för; Just do it.

Nej, nu dör datorns batteri snart. Vi ses i Falun. Häpp Häpp.

5 kommentarer:

Lina Nyberg sa...

Hejje! Har lokaliserat din blogg, gillar din profilbild, kaxig.

Jag blev nyfiken på vad det var för jobb du gett dig ut på?

Reslust? Tell me about it. Om man bara hade pengarna så. Några specifika planer?

Carina sa...

Hej Lina! Jag svarar här, eftersom det inte går att kommentera på din. :)

Kul att höra från dig. Går studierna bra?

Det jobbet var ute på var med teatern. Vi spelade Alfons-showen i Nyköping och i Landskrona.

Reslust to the max right now. Hela världen ligger för mina fötter så det skulle kunna bli vad som helst. Men först och främst ska jag åka ner till Kreta eftersom Erik jobbar där.

Har ni planerat in ngn resa?

Lina Nyberg sa...

Just nu är det livet som planeras, examen ska väl sökas efter sista uppsamlingstentan i augusti, sen får vi se vad som kan tänkas hända :)

Camilla sa...

Tackar! :D
Inte klart på långa vägar dock. :)

Anonym sa...

"Äkta kärlek är som jeans. Det blir snyggare och bekvämare ju äldre det blir."

Hälsar din vän Birgitta..