Once upon a time

***

torsdag 16 april 2009

Bad motherfucker

Var i skolan idag på föreningen KULT:s releasefest. Temat var film (såklart) för hela slanten, dvs 30 kr. Vi bjöds på alla möjliga snittar, bål, popcorn och kvällen avslutades - passande nog - i biografen. Den gamla klassikern Pulp Fiction fick stå för the action. Det är några år sedan jag såg den nu, men den har alltid varit en favorit. Självklart mindes jag alla de klassika replikerna och kunde inte låta bli att uttala dem - innan karaktären själv gör det. Det är så Jävla tillfredställande.

Btw. Är det ngn mer än jag som tycker att Butch:s (Bruce Willies) flickvän är så sjukt irriterande? MÖRDAMÖRDAMÖRDA. Eller åtminstonde bitchslappa. Hårt.

Nej, nu måste jag ta och drömma lite sött. Imorgon ska jag tillbringa hela dagen på gymmet för att vidareutbilda mig lite. Fit for fight.

Inga kommentarer: