Once upon a time

***

torsdag 21 februari 2008

Vem (fan) bor här???

Befinner mig just nu i ett kreativt stadium. Idéerna poppar upp eller dyker ner vid alla möjliga och omöjliga tillfällen som du kan tänka dig...
Det är faktiskt så pass att jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Var ska jag börja? Allt slutar med att kreativiteten stannar som en fantasi i mitt söta, lilla, röda hövve. Jaja...DÄRFÖR är det bra med anteckningsblock. Jag fick bland annat en idé om en musikvideo idag. Måste fixa en användare på You Tube sen.

Hur-som-helst.

Idag har vi filmat lite i Ho(e)fors. Riktigt roligt. Jag och Johanna är en fantastisk kombination. :D. (Hoppas att de andra också tycker det....hehe) Uppgiften heter: "Vem (fan) bor/jobbar här?". Denna gång blandade vi in lite surrealism, saga, verklighet och andra smurfigheter. Mer kan jag inte avslöja.

Just ja! Jag och Johanna satte ServiceCenter-killarna på plats idag!!! RTFM!!!! NI ÄÄÄÄR JU FÖR FASIKEN MANUALEN!!!

Imorrn bitti drar Alfonsgänget till Örebro för att uppträda på Träffpunkten. På kvällen blir det festligheter igen. Kan bli tufft att kliva ur rollen på så få timmar. Method-actress som man är. :P
Synd att jag missar premiären av "Kaj och Monika" bara. MEN...det kommer ju en till sen...har jag hört.

Jippie Kay-Jay MotherFucker

Over and out.

Dagens citat: Hännä borta!!!

Inga kommentarer: