Once upon a time

***

onsdag 20 februari 2008

Hej hej hallå, Dagboken

Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva. Inte för att vara lite kul iaf. Därför skriver jag lite tråkigt och uppradat om de dagar som jag glömt att delge er.

Fredagen: Fest hos Simon. Eller det var mer öldrickande i goda vänners lag. Jani kollade in sina Leksandsvänner på hal is - samt sjöng något med Cher (?). Simon sjöng och spelade lite gitarr samt avslöjade ett dolt "handikapp" som hindrade honom från att göra lumpen. André biktade sig om sitt dubbelliv. Därefter hamnade alla (-Jani) på Kåren. Vi stötte på fler glada själar och roade oss all night long. Jani roade sig själv (och oss via mobil) i Mediehuset. Hade låst in sig på ngt mysko vis. Nåväl. Allt ordnade sig och ingen kom till skada.

Lördagen: Fest hos Hanna. Tacobuffén väckte liv i mig från gårdagen. Hott sååås. Jag blev kallad för fjädern. :D Mycket bröllop -och Möhippesnack blev det. Nya uppträdanden på G med "Catgirls". (På tal om däää. När läggs Grand-showen upp på You Tube????)

Söndagen: Steg upp 6 at morning. Spela teater i Mora hela dagen. Trötter som få. Men det var kul och gick väldigt bra. Bossen på järnbutiken flirtade med mig. Jag blev nervös och hjälpte Erik med att riva scenen. När vi kom hem var jag tröttare än tröttast. Sov som en gnu.

Måndag o Tisdag: Kamera. With Canon you can.

Onsdag: Skola. redovisning av Trappanredovisning. Gick rätt smärfritt. Vi hade gjort ett bra jobb. Alla var jätteduktiga. Men det märktes ju vilka som har läst manus....:P
Fick äntligen se fyllefilmen No1. "Vilket är spel är det?" Haha. Jag är för härlig....:P

Imorrn ska vi filma igen...Nya utmaningar. KUUUUUL!!

HojHoj - Dalmål är skoj

1 kommentar:

Movieman sa...

Måste få se om den kommer upp youtube:)