Once upon a time

***

onsdag 27 februari 2008

Ska vi knulla?

Jag är ju så bra på det.

Ja...på att filma alltså. Vad trodde du??

Filmade en riktig Cool Rider idag. Ragge från Ho(e)fors. Ho börna runt på parkeringen som e na rikti böna. Jag vill också ha körkort. Så jag kan börna lite....med skolbilen. :D

Simon och Moa var fenomenala som surkärring och mespropp. ;-) Lite Tant Selma och lilla Fridolf över dem. (Som skådisar alltså)

Min skådespelarinsatts bestod i att vara en liten röd böna...men kanske roligast var att spela en störd och patetisk fjortis. Ngt som de flesta tjejer kan relatera till...haha. Killar med. Simon tyckte iaf att det var kul att ha mig och Moa kutandes efter honom. :P Blev lite roliga improvisationer där.

I söndags hade jag mitt funkpass på eftermiddagen. Det var skojsigt. Kommer så trevliga männsikor. Samt att det var kul att en annan instruktör dök upp också, som blev helt eld och lågor över min koreografi. :D

Camilla skjutsade hem mig efteråt. Det var fnitter och tok hela vägen. SOM vanligt. På Hemköp fortsatte fnittret. Kunde inte andas tillslut. HAHA. I mitt fall kommer kanske skrattet att först förlänga mitt liv....för att sedan ta tillbaka det på ngt lustigt sätt.
På tal om det!! Tänk hur många komiska sätt eller piniga sätt man kan dö på??!! Jag kommer garanterat dö en pinig men rolig död. JAja. En sorti att minnas och berätta om för mina efterförmågor. (som kanske kommer ärva den carina-genen). HAHA.

Sedan kom Simon, Jimmie och Victoria hem till mig för att titta på film. Det blev Råttatoille eller va fan den heter. Riktigt rolig. Söta musar. Men jag blev så konfunderad. Det fanns inte en enda mus-brud. Hur i Hell gick det till??? Fast det är klart. Kalle Anka och Musse Pigg har ju heller aldrig knullat. Trots att de har brorsbarn och hela faderullan. Menmen....sex saknas ju inte direkt i avsnitten. Ändå. Kalle brukar ju få kåtslag varenda gång Kajsa strosar förbi. Antingen så "klipper" ngn pryd jäkel bort sexet....(Fy fan för pryda redigerare) eller så kan Kalle helt enkelt lösa det på ngt mysko vis.

Nåja...därefter blev det lite nakenschocker på den röda mattan. Oscarsgalan. All night long. Trevligt Trevligt. Vid halv 9 lämnade vi örnnästet. Till skolan....för att redigera....utan sömn. Resultatet visar sig på fredag i en liten mysig biosalong. Fram med popcornen!! (eller virren, tack)

Jag är trött. Märks det? Jo, men jag skäms över det. Borde ju bete mig som ett nattdjur - när jag påstår att mitt alterego heter Catwoman. Nåja. Jag har haft katt under typ hela mitt liv. Och alla mina missar har tyckt om att sova på natten.

Sitter just nu och snackar Svullo med Simon. Fasiken vilken man. Vi kommer nog garanterat göra ngn liten fin hyllning till sveriges kanske mest taskiga männsika. hehehe. Vi åtar oss hans uppdrag med glädje. Men vi fegar lite. Törs inte håna gamla kärringar än på ett tag. Inte in their face direkt iaf. :P...så vi klär ut oss till små skröppel själva...och kastar ur oss taskigheter. HAHA. Undra om det finns någon kurator på högskolan???


Nä nu lär jag höppa i sänga. Innan ögera trilla uuuur.

Häpp Häpp - häng inte läpp. (FÖR FAAAEN!!))

2 kommentarer:

Movieman sa...

Svullo är och förblir the man och jag är och förblir Fridolf!

Anonym sa...

Nackte Amateure

Anal Erotikchat

Amateure Cams