Once upon a time

***

fredag 8 februari 2008

Jätteintressant text nedan.

Jag kom nyss hem från en mycket stillsam charmerande spelning. Brudarna var fortfarande kvar i mitt hem. Lika högljudda - men aningen mer förfriskade. De såg ut som ett gäng coola brudar ska se ut när de ska ut och göra stan. Lilla syster yster, som "redan" vid (snart) 24 års ålder, kommit på att hon är en mycket vacker varelse såg strålande ut i sin outfit. De män som inte lyfter på ögonbrynen vid åsynen av den brunetten ikväll bör se över sin sexualitet. (Ja, det vill säga om de påstår sig vara hetero).

Själv sitter jag hemma i mitt näste. Men jag trivs rätt bra här. Var iofs ett tag sedan jag var på partaj. Men idag orkar jag verkligen inte. Min förmåga att sia om framtiden kan vara väldigt nyttig ibland. Kristallkulan ljuger aldrig. Men det ska vi inte gå in på. Jag har redan avslöjat för mycket. Det enda jag kan säga är att en fylla mixad med för lite sömn och mat kommer att resultera i total dissaster. Jag har tillräckligt med förstånd för att bespara min omgivning den upplevelsen. Men mest mig själv tror jag. HAHA.

Dags för lite sömn. Men först en nattmacka.



Kommer att somna till: Något roligt på dumburken.

Natti Natti. Dröm sött. Om mig ;-).

Inga kommentarer: