Once upon a time

***

onsdag 13 februari 2008

Det börjar verka kärlek banne mig....

Jag är förälskad.
Föll som en fura vid första ögonkastet. Den sanna kärleken....eller romantiken. Kunde inte slita min blick från den vackra skapelsen. Pirrade i hela kroppen. Jag blev så het på gröten att kläderna flöt av mig. Yeah...you know it all...

True Romance....Ahhh...vilket mästerverk. Jag hatar blod. Blod får mig att svimma. True Romance innehåller massor av blod. Vilket betyder att det jag känner är äkta kärlek. I nöd och lust...eller hur brukar uttrycket låta?

- Ja, älskling. Jag är beredd att svimma varenda gång jag "sätter på" dig. För du är så JÄVLA bra. Ahh...Änt dä sann kärlek dä?

Dagens kommentar:

Carina talar om för Johanna hur hon ska uppträda i bild. "Det blir bättre om du kommer in bakifrån. För mig känns det bättre iaf. Ser snyggare ut"

2 kommentarer:

Movieman sa...

Är det Carina eller Monika det handlar om nu?;)

Carina sa...

ja du, simon. I ärlighetens namn - så vet jag inte. Förmodligen en kombination. :P