Once upon a time

***

torsdag 14 februari 2008

Calleballeberg - Probably the best .... in the world

Calleballeberg kom på besök. Ett utomordentligt sällskap - som gör mig mindre ordentlig. Härligt. :P
Han är god, smakar som en isglass en het sommardag, låter mig ta kommandot, för att sedan ta över och regera över min kropp. I like.

Jag är inte full. Bara lite berussschad. Schhkååål!

Imorgon bitti ska jag Final-Katta med min grupp. Jag har bara en kommentar.

"Jag kanske inte alltid har rätt - men jag har aldrig heller fel."

På kvällen blir det fäääst. På Kaserngårn. Be there or be Squere.

Dagens kommentar från inspelningen: "För man in den bakifrån?"

Dagens låt: "Pretty Woman".

Hej svejs - Grus och Grejs

2 kommentarer:

revoltmedia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
revoltmedia sa...

Ovanligt att det förekommer snuskiga kommentarer på en inspelning när du är med :P.. Du är väl endå en riktig vampyrkatta?