Once upon a time

***

fredag 8 februari 2008

Kåt, glad och tacksam

Pust och stön.

Filminspelning pågår. Därav mitt plötsliga försvinnande från Cyberuniversumet. Jag och Simon pratade om det idag. Beror efterfrågan på Carina och Simon att vi är eftertraktade och omtyckta? ELLER är det för att vår närvaro i cyberuniversumet är så självklar att när vi håller oss borta ett par dagar - tror folk att vi är döda??

Anyway. Filminspelningen är i alla fall hur kul som helst. Det tar mycket tid - men det är bara att vänja sig vid det. Just nu är jag skådis - men om någon vecka ska jag själv stå bakom kameran. Man lär sig rätt mycket på att se hur arbetet går till. Gain-knappar hit och dit. Vinklar, ljus och ljud. Klappa och allt det där. Det känns redan som en del av mitt liv. :D


Snart kommer unga fröken Andersson hit med ett kärt gammalt tjej-gäng från Ludvika. KISS-brudarna + några till. Dom ska dricka öl. Jag ska dricka pepsi max.
Imorgon är det filminspelning igen. Monika får låna min kropp ett par dagar till. Därför borde jag inte bli full. Jag vet ju inte hur hon blir när hon dricker....Förmodligen väldigt farlig. Carina blir bara VÄLDIGT MYCKET CARINA. DVS Kåt, glad och tacksam.

Dagens låt: "Kiss-Dressed to kill"

1 kommentar:

Movieman sa...

Haha där satt den /Simon