Once upon a time

***

måndag 2 november 2009

Muppsatsande

En måndag i november.

Vi ska just till och skriva c-uppsats. Yaaaay. Eller inte. Hoppas att vi kommer fram till något sensationellt och att det kommer att bringa in löner som skulle få JK Rowling att framstå som en fattiglapp. Då kanske det skulle vara värt mödan och misären som man tvingas genomgå i den dammigt akademiska världen. Huvaligen.

Jag hoppas verkligen att Sven blir handledare. Då kan vi snacka gamla filmer och om det glada 60-talet.

Sen har jag kommit fram till att jag kanske skulle ta och klippa till mig lite. Inget drastiskt. Ett par centimeter hit och dit. Eventuellt ngn fräsig lugg. Någon måtta får det vara i kotteljongen. Jag kanske ska införskaffa en plattång och köra på det straighta...

Ack och ve.

Inga kommentarer: