Once upon a time

***

måndag 11 maj 2009

Savvy?

Ja, då var inspelningen av radiomanuset Paradiset klar. Suveräna skådespelarinsatser. Sen ska alla atmosfärs- och effektljud på. Blir nog lika mycket utmaning som det kommer att bli kul.

Jobbet på gymmet var som vanligt lika roligt. Dock dök det upp ett litet jobbigt moment under arbetets gång. Chefen kom in mitt under passet med värsta feting-kameran Orvar. Han skulle "obemärkt" ta fotografier till hemsidan. En väldigt speciell upplevelse att få en kamera uppkörd i nyllet medan man ska instruera armhävningar och andra roliga övningar. Men bilderna blev bra. Jag såg riktigt proffsig ut. Haha.

Well, well. Nu blir det skådespeleri resten av veckan. Imorrn ska jag vara med i en syskonfejd. På torsdag ska jag spela mot mästerkatten i stövlar. Och så avslutar jag veckan med att spela självaste Prinsessan Leia.

På lördag är det återföreningsfest i Ludvika. Vi-som-slutade-nian-för-10-år-sedan. Kul kul.
På söndag blir det skådespel igen. Då är det Spöket Laban som gäller. Lugn kväll på lördagen då.....;)

Nej, nu ska jag njuta av en kopp kaffe, spela lite Croc och sen blir det manusläsning. :)


Mitt manus utspelar sig i liknande miljöer som filmen nedan. Don't you just love it? :D

Inga kommentarer: