Once upon a time

***

måndag 18 maj 2009

Like you care?

Klassåterträffen i lördags var riktigt kul! Det var faktiskt roligare än vad jag hade väntat mig. Maten var förvisso under all kritik. Till och med Parkskolans skolkök hade kunnat gjort "det där" bättre. MEN sällskapet var som sagt kvällens höjdpunkt så jag ska inte klaga. :) Party Party! Hoppas vi ses snart igen Alex, David:arna, Forsberg, Swedin, Joel, Pia, Karlsson brothers mfl, mfl. Ni är så välkomna till Falun! :D

Söndagens Labanföreställning gick rätt bra. Det är alltid lika kul att få uppträda på en riktig teaterscen.

På kvällen kom Miss Olovsson förbi med sin fina Mac. Hon håller på med en informationsfilm till skolverket och behövde ha lite feedback. Som betalning fick jag ett trevligt sällskap och en massa tjejsnack. Mysigt, mysigt!

Idag - måndag -. Jag började dagen med min joggingrunda innan frukost. Det gick otroligt bra idag. Kändes som jag kunde springa mycket, mycket längre. Så skönt. Sen har jag varit i skolan på Pro Tools-workshop. Det var riktigt kul! Pro Tools är alltså ett ljudredigeringsprogram. Imorrn ska vi börja redigera våra radioteatermanus! KUL KUL!

På kvällen jobbade jag på gymmet. Det kom c:a 15 personer på passet. Helt underbart kul!


Håhåjaja - vilket tråkigt inlägg. Det kan vara det tråkigaste inlägget någonsin på den här bloggen. Varför skulle någon bry sig? haha - jaja. Nu är det gjort iaf. Så går det när jag inte har uppdaterat på evigheter.


1 kommentar:

Unknown sa...

Hehe, som du säger gjorde sällskapet kvällen, upplägget i övrigt var lite underligt. Hur kan man sätta en klass i ett eget rum liksom. Men det var som sagt gale skoj att träffa er allihop igen.

Hör av mig om man har vägarna förbi Falun och hoppas ofc på en notifikation om du har vägarna förbi Stockholm :)

Lycka till med radioinspelningarna!