Once upon a time

***

måndag 3 maj 2010

Another day in Paradise

Tiden går så himla fort här nere. Snart har jag varit här i tre veckor och det känns som knappt en vecka. Det kommer bara att säga "svisch" så är vi i december igen. Om hon inte tröttnar på detta så är det inte helt omöjligt att hon söker en vintersäsong också. Men det får helt enkelt visa sig då. :)


Igår efter min vattengympa kom det fram tre söta jenter fra Norge och bad mig om en autograf! Det var inte igår det hände senast, minsann! Men jag får väl kanske börja vänja mig. ;) Vi kom överrens om att de skulle få en varsinn autograf under morgondagen (idag).

Det var Kine som körde vattengympan idag - så de ville ha hennes med. Både jag och Kine tyckte att det var självklart att ställa upp på det. Om de ber så snällt. ;)


Vattengympan är lätt det roligaste passet att instruera i. Det är 30 minuter om dagen i rampljuset. Det blir både show och träning. SÅååååå deiligt! Jag har redan börjat smida planer för lite Extras under sommarens vattengympa-pass....WOHOOO!


Imorgon eftermiddag ska jag köra afro och power på eftermiddagen. Direkt efter varandra! :)
På bilden nedan ser ni en liten del av hotellområdet där jag jobbar.
Adios amigos! Hasta Luego!

1 kommentar:

Therese sa...

Ser aningens mer lockande ut än en bild på min arbetsplats vill jag lova :D