Once upon a time

***

fredag 30 april 2010

Heaven's on fire

Nu har det äntligen kommit gäster till hotellet! Sååå himla kul, och sån skillnad att köra vattengympa för 50 personer istället för 1. :)

Idag har jag kört vattengympa och afro. Efter afron tränade jag powerstep och Kine instruerade. Så sjukt jobbigt pass! Mina lår har mkt ont just nu. Men det är sååååå kul. Shit vad stark och vältränad jag kommer att bli. Gladiatorerna nästa!! ;)

Vattengympa är så sjukt kul! Vi får göra våra egna program och välja egen musik. Man får verkligen möjlighet att showa och glänsa lite som intstruktör - ME LIKE! Jag körde dessutom på engelska! De ni! :) Vi rockade som attan i hettan. Heaven was on fire. :)

På eftermiddagen var det vattenbasket och afro. Vattenbasket kommer att bli en grymt kul aktivitet då vi i personalen också får vara med! weeehooo! På söndag är det dags igen. Bara att bringa bikinin! :D

Afron körde jag för första gången "på riktigt". Ungefär 15 deltagare som aldrig har provat afro förut. Men det gick riktigt bra! Både för dem och för mig. :) SÅ stolt!

Imorgon har vi ledig dag - då blir det stranden. Vi har det rätt najs här nere alltså.

Många kramar till er där hemma, tänker på er!

Hasta luego!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååååhhhhh tänk om jag kunde få komma och vara med, är så sugen på träning nu. Men min kropp tillåter inte nån afro på ett tag ännu. Bara att hålla ut och vänta. Saknar er båda. Kram kram Hanna