Once upon a time

***

måndag 19 april 2010

Ut på tur - aldrig sur

Jag bjuder på en liten bild som togs under "Klassiska Gran Canaria-turen" En mycket intressant och kul resa blev det. En hel del tokigheter och skratt. ;) Jag trivs som fisken i havet - underbart här!
Idag har det blivit en hel del träning för mig och Kine. Vi började dagen med en powerwalk på ca 45 minuter. (Mördande uppförsbackar som kommer forma till rumpen riktigt fint..;)), därefter tog vi en extra tur till marknaden i byn (vi ska ta gästerna dit varje tisdag). På eftermiddagen körde vi aerobics, afro och flow - direkt efter varandra!! Det gjorde lite ont i benen på väg hem, uppför alla backar vill jag lova. ;)
Det känns som att jag kommer att bli rätt fit efter den här säsongen, alltså. ;) Men enligt tidigare säsongare stämmer det inte riktigt - de har tydligen gått upp i vikt i stället!! Det gillas icke! Accepteras icke! MÅ förbjude! Aja.
Ikväll ska vi gå på Abba-showen! Riktigt grymma showartister vi har här. Det kommer att bli sjukt najs.
ooja! Vulkanutbrottet förhindrar våra gäster att åka hem, samt att nya kommer hit (såklart). Vi får väl se hur länge detta håller i sig......
Nej, nu ska jag dra! So long, and thanx for the fish!! Adios!

Inga kommentarer: