Once upon a time

***

torsdag 18 mars 2010

Resfeberns ansikte

Ja, då var det dags för fitnesschool! Alcudia - here I come!

Åtminstonde får vi verkligen hoppas det. Jag har nämligen inte fått min biljett ännu. Utan någon som helst överdrift kan jag väl påstå att paniken har varit ett faktum denna kväll. Jag trodde att biljetten skulle komma på mailen idag - men icke! DESSUTOM är flyget FRAMME klockan 22.20 - alltså inte avgångstiden, som jag trodde innan. Avångstiden fick jag veta idag - och det är 1500. Det hade kunnat bli en snygg fitnesskola för min del det. JEBUS!

Hur det blir - visar sig helt enkelt. Jag tar 9.21-tåget till Arlanda imorrn bitti iaf, så får det lösa sig då. :) Vi får se om jag kommer kunna uppdatera under vistelsen, annars kommer en radda med ord när jag kommer hem. Är tillbaka i Sveariket den 28 mars.

Ps: Jag tog en Twinrix-spruta idag och fick ett Baloo-plåster. :) Känns skumt att ha Hepatit i blodomloppet. Aja.

Auf wieder zhen - på ren spanska.

Inga kommentarer: