Once upon a time

***

torsdag 25 mars 2010

Ledig dag

Den andra lediga dagen bjöd faktiskt på lite sol. UNDERBART! Men med betonig på lite. :)

Helt och hållet lediga har vi dock inte varit, utan avslutade dagen med en fantastisk föreläsning om "hur man blir den bästa instruktören". Mycket intressant och en massa roliga övningar. Jag kände igen mycket från mediakommunikations-teorier samt från teatern. Allt är så självklart, fast det behöver reflekteras runt och kring.

Nu är det bara två dagar kvar av den här fitness-skolan, den tredje åker vi hem igen. Det är de två absolut tuffaste passen (rent fysiskt) kvar. Power step och Afro. Men jag tror och hoppas att jag kommer kunna leverera på dem. Det känns som att det är mer mina typer av klasser. Fast det återstår ju att se, dock. ;)


BTW! Erik har fixat internet åt oss på Gran Canaria! LOVELY! Vi kommer alltså att kunna kommunicera med Sverige varje dag om vi vill!!! YEEHAA!

Nej, nu måste jag nog avsluta här. Ska försöka gå hem i tid och glo på powerstep-dvdn. :)

Adios Amigos, so long and thanx for the fish!

Inga kommentarer: