Once upon a time

***

tisdag 23 mars 2010

Power

Idag har vi kört Power HELA dagen. Power är som Bodypump, så ni kan ju gissa hur odrygt det blir efter ett tag. ;)

Jag har ju aldrig instruerat, knappt tränat ens på sådana här pass, så det var lite svårt för mig. Jag blev så nervös och var sjukt trött i musklerna då jag instruerade mina låtar mer i slutet av dagen. Jag suger, rent ut sagt, på tekniken i de här passen. Haha. Men jag ska bli riktigt grym på ALLA pass. Till slut. :) Kine (som är min kollega) är mer "styrkejente" och jag mer "dansjente" - vi får hjälpa- och kompletera varandra. Sen har vi ju Anna som har yoga, massage och såna där trevligheter som sin speicalitet, på ett hotell några minuter från vårt. Vi kommer att få det grymt. :)

Saknar Erik väldigt mkt. :( Men snart får jag träffa honom. :)

Ni kanske har lagt märke till att jag har länkat två nya bloggar under "När och fjärran"? Fitness-Ida och Fitness-Anna. Kika gärna in där - Anna har lagt upp lite bilder, om ni är nyfikna. ;)

Imorgon ska vi köra ett pass som heter Flow. Det är ett pass som har hämtat inspiration från yoga, pilates, martial art = kampsport, dans och lite annat smått och gott. Man kan väl säga att det är bra om man är rätt vig när man kör ett sånt pass - passar ju bra med den feta träningsvärken som jag kommer att ha då. ;)

Åh - måste bara berätta att en av personalen här på hotellet sa till en av de andra tjejerna i fitnessgnget att jag såg väldigt sympatisk ut. Sånt gör en så glad, framförallt såna här dagar när man inte är riktigt nöjd med sin prestation = prestaskit.

Nej, nu lär jag nog dra mig hemmåt för att ladda inför morgondagen.
Hoppas att ni har det bra där hemma.

Adios Amigos

Inga kommentarer: