Once upon a time

***

onsdag 24 mars 2010

Flow

Japp, då var det onsdag redan. Detta betyder FLOW för hela slanten. Ett underbart härligt och kul pass, men grymt svårt att instruera i. Det kommer att ta ett tag för mig att lära mig Flowet.

Det är grymt intensiv träning här nere och nu börjar jag känna mig lite sliten i kroppen. Vi tränar ca 10 timmar om dagen, så ni kan ju gissa hur skönt det är att gå och lägga sig på kvällen? ;)

Ni som tror att jag kommer hem med en schysst solbränna kommer att bli besvikna. Det finns ingen tid till solning - dessutom gömmer sig solen för oss. Tur i oturen, med andra ord. Jag kommer att få tillräckligt med sol framöver, antar jag. Dock är det rätt varmt här. Varmare än hemma. :) Man kan gå i t-shirt på kvällarna. :)

Jag och min rumskamrat Anna har fått en vidrig liten inneboende. Den har bosatt sig i vårt badrum och ingen av oss pallr med att ta undan den. Vi skriker titt som tätt som fort vidret visar sig. Vidret - kackerlacka, för er som inte listat ut det.

Som om inte DET var nog. Vid klassens början imorse, skulle jag rulla ut min matta - och VAD hade behagat att vila där inne då? Jo - En ÄNNU större och vidrigare kackerlacka!! Hujedamig. Hur ska det gå för mig i utlandet som inte fixar småkryp. Och som har en pojkvän som är, om möjligt, ännu larvigare än jag? :)

Imorgon är vi som inte ska ha ngn freestyle-klass lediga. Det ska bli oerhört skönt. Jag behöver den tiden nu för att ladda om för resten av tiden. Vi har ju Power-step och Afro kvar. :)

Adios Amigos

Inga kommentarer: