Once upon a time

***

söndag 1 augusti 2010

Energin...

...är tillbaka igen! Weeeehooo! Som ni vet, har jag gått på lågenergi ett tag. Jag har ingen aning om vad det berodde på, men hobbydoktorn i mig säger att anledningen var väldigt mycket jobb (övertider hit och dit), varma dagar/nätter, hudproblem och sjukdomar som vägrade att bryta ut ordentligt.


Men (peppar, peppar) nu känner jag mig pigg igen. :) Min hy börjar reka sig också. Jag har varit störtnoga med att ägna mycket tid (och en del pengar) på bra hudvård - vilket också har börjat ge bra resultat. För tillfället sitter jag med en djuprengörande lermask på problemområdena. Masken heter Aroma pureté och är från Decleor. Här ska det renas och rensas i varenda liten por. Muy bien, muy bien.

Imorgon har jag sovmorgon (börjar jobba 1300) - vilket är sjutk NAJS och välbehövligt.

Åh, just förresten - Caliman är tillbaka. Inte lika aggresiv som förra gången dock, but still. Men jag tror baske mig att vi har blivit aningen härdade sedan sist. Spanjorerna går runt och muttrar och ojar sig. De förstår inte hur vi kan vara så GALNA att vi reser till GC på sommaren. GALENSKAP! haha - de tycker dessutom att vi är HELT galna som åker hit och jobbar, när man kan tjäna multum i Norge istället. Tja - det må vara en klyscha - men pengar är inte allt...eller? :)

Inga kommentarer: