Once upon a time

***

lördag 12 juni 2010

You wanted the best and you got the best....The hottest band in the world!! KISS!


För två år sedan, nästan exakt, befann jag mig just nu på stadion i Stockholm och väntade på att ett utav mina favoritband skulle börja spela. Det var en mycket stor upplevelse för lilla mig. Och just nu vid detta klockslag (svensk tid) 20.30 är KISS tillbaka på stadion. JÄKLIGT tråkigt att jag inte kunde närvara den här gången. Jag hade ju biljett och allt - men var tvungen att sälja den. :´( Sjukt ledsen är jag i ögat - men blir riktigt stolt att KISS-genen har förts vidare i familjen! Här ovan ser vi en mkt snygg version av Paul Stanley! Systersonen Alrik fick KISSbiljetten i 7årspresent och befinner sig just nu på STadion och inväntar sitt favoritband. Jag kan inte annat än bli stolt. Och rörd. ;) Jag får glädja mig å hans vägnar denna gång.
PUSS O KRAM på dig grabben! YOU ROCK!

Inga kommentarer: