Once upon a time

***

tisdag 5 januari 2010

skönheten och odjuret

Mindre dåligt humör idag. MEN jag kunde INTE sova inatt. Trots att mina ögon var så trötta att de var omöjliga att öppna. Mullvads-looken har fått sitt ansikte. Jag måste verkligen fundera på allvar över den här varulvs-genen. ..Mamma! Har du glömt att berätta något för mig!?

C-uppsatsen börjar faktiskt ta form nu och den kommer att läggas fram på måndag. På fredag fyller jag 27 år. En kvinna i sina bästa år, med andra ord! :D

I sommar blir det bröllop! Lillasyster Camilla ska byta Andersson mot Holström. Hon bad om "Something borrow" av mig idag - och jag blev SÅÅÅÅ LYCKLIG! Jag vet bara inte vad jag ska låna ut...Jag har inget som är värdigt ett bröllop!? Jag måste nästan köpa något som hon får låna. Men betyder det att jag måste använda det först då?

1 kommentar:

DiabloSTH -- Twitter sa...

Rockbabe.. 27 år fint tycker jag. Jag hade det sådär när jag var 27. Men jag minns att jag trivdes bra med siffran 27. 27 e lagom du vet... Lite vuxet och men fortfarande inte. Vuxet menar jag då, erfaren.
Jag uttalar mig ingenting om det andra. Hör med dina polare. Men jag antar att du ska ta fram något som har hängt med dig länge och som betyder något för dig. Det blir nog bra. Vad händer på fredag? fest som fan eller?