Once upon a time

***

söndag 31 januari 2010

Från ett träningsfreak till en träningssultan

...måste jag gå, för att passa in, palla med och göra ett bra jobb. I slutet av mars ska jag åka (troligtvis) till Mallis, Alqudia för att gå en Fitness-school. Det innebär att jag ska lära mig SATS-konceptet; Deras filosofi inom träning, samt deras koreografier. De som leder utbildningen är den svenska eliten inom området. Bland andra camilla kostenniemi (!) Hon är välkänd i branschen och är en fantastisk instruktör på alla sätt och vis. Jag minns när jag "träffade" henne första gången. Det var på ett Nike-convent för några år sedan. Hon föreläste och körde några roliga danspass. VILKEN MÄNNISKA! Inspirerande till MAX! Det blev värsta Beatleshysterin när hon visade sig på konventet...

För henne ska jag alltså visa mina "skills". Behöver jag säga att jag blev aningen handlingsförlamad? Well well well. Jag har ju hela februari och halva mars på mig att träna. :) Alltid något. Här nedan är hotellet/placet där jag (troligen) ska utbilda mig. (Det var där förra året)...Så det kommer med andra ord inte BARA vara ångestladdat. ;)

2 kommentarer:

Therese sa...

Det kommer att gå strålande! Fan va häftigt! JaG hittade nyss en sistaminuten till GC, hade du varit där redan hade jag köpt den direkt :D

Anonym sa...

Va' roooligt!!! :D