Once upon a time

***

måndag 4 januari 2010

Dancing in the moonlight

Vem är det som har sagt att det är brinnande hett i Helvetet? Jag befinner mig i Helvetet just nu och det är tamejfasen INTE varmt här. Det är snarare apigt askallt! När ska eländet vända? Jag vill ha sommar. NU!

Usch. Idag är en dålig dag. Jag är på dåligt humör och känner mig som ett sluggo från värsta White Trash-caravanen. Och jag har inte ens mens eller PMS. Är det fullmåne? Jag tror banne mig att det finns en varulvs-gen i mig. Eventuellt en vampyr-gen. Det är lite sexigare. OCH säkrare i dessa varg-mördar-tider. Vi säger så. Jag känner mig lite människomordisk faktiskt, när jag tänker efter....Men så är jag ju en obotlig hypokondriker också. Well well.

Det här dåliga humöret för inte bara dåliga saker med sig. Med raketfart har jag städat hela lägenheten. Noggrant. Dammsugit, tävttat golv, dammat och diskat. Allt på c:a 1 timme. Och ingenting gick sönder. I skolan fick vi mycket gjort också.

Jag borde kanske vara sur och på dåligt humör oftare? ;)

1 kommentar:

DiabloSTH -- Twitter sa...

Tjenare!!
Sorry att jag har dröjt så jäkligt.
Tack för det långa svaret... mkt läsning. Blev nästan inte klok på dig haha men jag förstår att det e inte alls lätt o säga vilken film e bäst.
Själv har jag gått o grubblat över mitt svar. "vad ska jag svara".. Sanningen är att jag e så himla tråkig gällande filmsmak. Dels tittar jag inte så mkt på film. Dels så är det ofta bara feelgood filmer.

Du kommer säkert tycka att jag e en jäkla tönt men.. Rocky filmerna. Det e min typ utav filmer. Förlåt :(
Men så är det. Jag gillade även Braveheart. Jag svarar braveheart. Den har allt. Jag grät väldigt mkt på bion. Var o tittade på den ensam och grät som ett litet barn. Du kommer att bli besviken på mitt svar och aldrig mera "prata" med mig :(
Hoppas inte det. Kom ihåg att du har världens läckaste häck och att jag diggar dig för din musiksmak. You rock girl!

Kramis / Monrey