Once upon a time

***

lördag 7 juni 2008

Somliga går med trasiga skor. Säg vad beror det på?

Jag är en grubblare. Ibland iaf. Eller nja...grubbla låter så negativt. Jag funderar ofta på saker och ting. Vad allt beror på?

När jag är i det här stadiet så brukar jag vända mig till mina fyra äldre väninnor i New York.


SATC


Säga vad man vill om dem. Men de har fasiken svar på det mesta.

Tex varför de flesta kostymer i maskeradsammanhang för kvinnor består av våp eller häxa. Möjligtvis nunna också. Så ska man definera sig själv någonstans däremellan. Då blir man Askungen. Hon är sexig, präktig och får alla män på fall. "Jäkla häxa", tänker alla andra kvinnor. Voila!


Nåja..det där var väl kanske mer min egen analys av utbudet. haha. Men ja, ni förstår.


Fast när jag tänker efter så har jag aldrig fallit i det där "träsket". Jag har klätt ut mig till en Hon-Djävul nästan varje år. HaHa. Någon som vill göra en analys på det? :D

Sen har jag vart Space-Ace i KISS någon gång.

Om jag hade vart på Moas (inställda) maskerad igår så hade det nog blivit en Piratkapten. Kanske Pippi Långstrump. Maskerad vintertid får det bli mitt Alterego Catwoman. Orka glida runt i en tight lackdräkt i 40 graders hetta. Nej...det blir too HOT to handle. I dubbel bemärkelse....HAHA. :P


På tal om hetta...Nu ska jag gå ut och grilla mig lite i solen.
ByeBye
Å förrästen. Kom ihåg att komma ihåg mig.
Kram









Inga kommentarer: