Once upon a time

***

tisdag 10 juni 2008

Intimisfären

Ok. Jag tror att det är min skyldighet att varna känsliga läsare. Så därför gör jag det nu. Punkt.



....Idag slog jag till. Jag har smygläst forum, diskuterat med väninnor som har provat, trakasserat personer som jag har sett har en "sån" hemma osv osv.
Jag vet inte vad det var som gjorde att denna dag fick bli den dagen då jag bestämde mig för att ta del av fenomenet. För det beskrivs verkligen som ett fenomen...

"åh, du MÅSTE prova!!! Det gör lite ont de första gångerna, men om du ger den lite tid så kommer du ALDRIG att ångra dig!!"

Min inställning har väl varit lite sisådär till makapären. Det finns ju så många olika sorter och de lockar med färger, former, glitter och guuu vet allt. Jag är skeptisk till saker som försöker imponera på mig med sitt yttre. Jag anar ugglor...

MEEEN....What the hack! Den kanske kommer att göra mig till en ÄNNU lyckligare kvinna än vad jag redan är. What to loose? (Actually 1000:-.......) Nåja....Penger pengar.....Det kommer ändå in nya. :D

Dessutom fick jag hela två butiksförsäljare att gå upp i eld och lågor över mitt inköp. Den ena kvinnan var den som jag handlade "the actual thing" av. Den andra kvinnan köpte jag lite efterbehandling av...(det behövs tydligen...:S)

Nåväl....båda kvinnorna öppnade upp sig helhjärtligt och berättade om sina egna erfarenheter med makapären. Vi hade riktigt trevligt, btw. :D
Kvinnan som jag köpte den av sa t o m att hon skulle tänka på mig nästa gång hon använde sin (!) HaHa! Jag tyckte att det var så roligt, att jag lovade att tänka på henne med. Men OM jag inte blir nöjd så kanske det inte blir några snälla tankar....Hon tyckte att jag var kul. Hoppas jag träffar henne någongång ute. HAHA!


Nå...vad är det nu som fröken Andersson har införskaffat? Jag ska ge dig ytterligare några ledtrådar

1. Den går på batteri
2. Den var dyr. 1000:- (men det ska tydligen vara värt det)
3. Den vibrerar
4. Den utlovar tillfredställelse ända upp till 4 veckor (!!!...hell yeah....)
5. Den är rosa.

Jag har köpt en epilator.

Nu ska jag nog hem och kanske våga mig på den. Först måste jag ta ett glas vin. :P

HäppHäpp

Inga kommentarer: