Once upon a time

***

lördag 31 maj 2008

KISS me, God damn it!!

Att se KISS live är verkligen som att överrumplas av en riktigt het kyss. Jag kunde inget annat än att ta emot och njuta. Mitt sätt att ge tillbaka var att sjunga mig hes och stå ut med diverse löst folk runtomkring mig.
Jag var lite rädd ett tag innan konserten att jag skulle tvingas sitta "själv". Resten av mitt gäng hade nämligen ståplats och den som jag skulle gå med kunde inte följa med. Men så följde Peter "Proppen" Larsson med istället och räddade mig från total utmobbning. :D

Istället fick HAN stå ut med en KISS-nörd som kan varenda liten fras i varje låt. HAHA.

Jaja...jag vet inte riktigt vad mer jag kan säga, i ord, för att beskriva känslan av att få se och uppleva ett utav världens bästa band på stadion en het sommarkväll.....ojojoj. Jag har fortfarande inte hämtat mig.

Ett smakprov till alla era stackars varelser som inte fick ta del av min heta KISS-natt.

Inga kommentarer: