Once upon a time

***

torsdag 11 februari 2010

You wanted the best and you get the best....

Idag fick jag ett utav mina motton bekräftade som en lysande förutsättning att lyckas med sina projekt; Att ha KUL! Melker Becker - Tack!

För mig har det alltid stått högst på listan när jag går in i nya projekt. Tycker jag att det är kul, ja då kör jag så det ryker. Count me in! Tycker jag inte att det är så kul - hur jäkla bra idén än må vara - då blir det inte bra. Fy fan vad skönt det är att få sin sköna, "slappa" och lätta inställning till sig själv och det man gör - BEKRÄFTAD! Det finns en anledning till att gravallvarlighet heter just gravallvarlighet....

Mitt tips till dig som läser detta; Har du någon spännande idé som du BRINNER för OCH tycker är KUL - Då ska du bara köra på! (Naturligtvis förutsätts framgången av andra aspekter också, såsom planering osv - men det ingår i grejen att HA KUL! Vi lever bara en gång - Klyshigt men sant. Wanna be a rockstar? Go for it!

Några av mina husgudar, darlings, what ever you wanna call 'em (KISS) - lyftes fram på ett så härligt vis idag på en förelsäning. Så härligt att lyssna på människor som delar intressen som mig själv.






Ballare än så här blir man inte.





Men ibland kan man komma bra nära i alla fall. ;)

Kom ihåg det!

So long and Tanx for the fish!

1 kommentar:

DiabloSTH -- Twitter sa...

Fan Rockbabe.. Du gjorde min dag. Vilken låt du kommer med. Precis vad jag behövde.
O du.. du har rätt!!
"shout it shout it...."

Monrey