Once upon a time

***

söndag 7 februari 2010

Ett reckordeligt dagboksinlägg


40 dagar till fitness school och 68 dagar kvar tills jag lämnar Sveariket för ett tag framöver. Kan knappt fatta att det är sant. Vi har redan börjat flyttpacka. Jesus kristus - vad mycket prylar man lyckas samla på sig under åren. Men nu är det mesta bortrensat, tömt och nästan glömt.


För några dagar sedan fick jag veta vem jag kommer att jobba tillsammans med på fitnessavdelningen; en jättesöt och rar tjej, vid namn Kine, från Norge. Erik, My och company jobbade ihop med henne på Kreta förra året. Hon kontaktade mig nyligen och jag vet att vi kommer att trivas så sjukt bra ihop. Samma skrot och korn, verkar vi vara. Det här blir bara bättre och bättre. My kommer dessutom att befinna sig på Teneriffa under samma tid - vilket är bara några mil från Gran Canaria. Hon kommer att vara lead för showteamet där, vilket alltså betyder att hon har lite mer ledig tid - vilket i SIN tur betyder att hon kan ta båten över till oss ganska ofta. FY SATE, vad härligt! :D
Livet känns grymt bra just nu. Det enda som bekymmrar mig lite är såklart alla vänner kvar här i Sverige som jag inte kommer att träffa så ofta som jag vill. Jag hoppas att flera av er kommer ner och hälsar på! ;)
So long and Thanx for the fish!


Inga kommentarer: