Once upon a time

***

tisdag 16 februari 2010

Hey I'm alive!

Men inte så länge till, I'm afraid.... Tandläkarbesöket gick väldigt bra. Jag har tydligen bra tandgener. THANK GOD! Aldrig haft ett hål, dras med väldigt lite tandsten och annat jox.

MEN - jag råkar ha en liten visdomstand i överkäken som gillar att trängas med mina övriga tänder. Den måste bort. I och med det beskedet var jag nära att trilla, bokstavligen, av pinn.
7 april är domedagen. Jag fick med mig lite knark hem som jag ska ta en timme innan ingreppet. Jag hoppas verkligen att det är bra skit.

Sen är jag S J U K T ledsen och besviken. Tack vare mitt Gran Canaria-äventyr kommer jag troligen inte kunna gå på min systers bröllop. Jag fick tre dagar semester, men det kommer troligtvis inte att räcka eftersom jag inte kommer kunna åka med charterflyg. Jag tvingas också att sälja KISS-biljetten samt BouncE-biljetten. Det svider omänskligt mycket.

Ingenting går någonsin helt smärtfritt.

Well, so long and Thanx for the Phuckin fish!

Inga kommentarer: