Once upon a time

***

måndag 22 februari 2010

Om man kunde ta OS-guld i oflyt

så skulle jag vara den oslagbara mästaren. (Ja, tillsammans med MissJo, då. Kan inte ta åt mig HELA äran.;) )

Inspelning på onsdag. Och vi har ingen fotograf. Märklig situation, med tanke på att vi går på en skola där det fullständigt kryllar av fotografer - men ingen har möjlighet att ställa upp. Idag fick vi också det "lilla" beskedet att Erik inte kan vara med och ta upp ljudet på onsdag....

Sakta men säkert faller vårt superprojekt samman. Riktigt obra.

En kul sak i alla fall; Jag fick lite mer information idag om fitnesskolan på Mallorca.

Klasserna som jag ska köra är:

CORE
Kidsplay & Kids dance
Power
FLOW
Power Step
Afro

Samt vattengympa och eventuell egen koreografi.

Om 25 dagar befinner jag mig på Alcudia. Aloha, typ.

So long and Thanx for the fish!

Inga kommentarer: