Once upon a time

***

tisdag 29 december 2009

Vid Helvetets alla brinnande korridorer!

Visste ni att Djävulen är en kvinna? Hennes människonamn är "Maggan". Hon har ringar i öronen och rastaflätor. Japp!

Jag träffade henne i "Caipirihna med Döden". (stavas drink-fan så?) Mycket intressant bok med ett lika intressant språk. Rekommenderas! Jag är saligt förälskad i den boken och funderar på att göra film på den någon gång. Det gäller väl att vara snabb med rättigheterna. Peter Jackson hann ju före mig förra gången med "The Lovely Bones". Gubbe!

Jaja - det var ju inte det jag skulle jaggla om nu. Fan. Nu har jag ju redan svalnat och avreagerat mig.....Nej då. Lite krut och vansinne finns allt kvar....

JAG MÅSTE UPP I OKRISTLIG TID FÖR ATT PLOCKA IN TVÄTTEN SOM JAG GLÖMDE IKVÄLL!!

Jävla Jävla!

Inga kommentarer: