Once upon a time

***

onsdag 16 december 2009

Jag garvade just ögonen ur huvudet på mig.

Undra hur Google skulle översätta den meningen? Har ni sett att Google har den fantastiska tjänsten för oss surfare? Jag provade nämligen att (direkt) översätta min blogg alldeles nyss.

"Jesus Kristus Amalia Strand - Många konstiga saker händer ibland."

"Jesus Christ Amalia Beach - Many Strange things happen sometimes".

Humor. Humor. Humor. Det får helt enkelt bli så att jag skriver både på svenska och engelska. Sen. Inte nu. Nu får ni stå ut med denna skojiga översättning.

Häpp Häpp!

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Nä det har inte jag sett. Hur gjorde du då? Jag vill med testa... =)

Rebecca sa...

Hej på dig! Hittade din blogg via 'nästa blog-knappen'

Tack för att du tittade in hos mig & roligt att du tyckte att det var kul. =)

Jag har ingen sån "översätt-knapp" men hittade ett Google-verktyg. Jag håller med dig. Skrattade så jag trillade av stolen!

Vi "ses"!