Once upon a time

***

måndag 28 december 2009

Det här är ingen modeblogg

...om det nu finns någon där ute som trodde det? Faktum är att det visas väldigt lite kläder över huvud taget här. En omedvetet medveten gärning från min sida. Ett par assnygga och sköna Denimbird-jeans kan jag ändå tillstå mig själv att göra reklam för. (Jag har nog gjort reklam för dem i över två år snart.) Lite längre ner.... Bästa jeansmärket någonsin. En riktigt snygg och cool reklambild dessutom. Om jag får säga det själv. Jag kanske borde kräva ersättning?
Well well well. Bilderna är tagna i en studio där jag och den tillika fåfänga Miss T-res spenderade en hel dag i olika för- och oförklädnader. ;-) OM vi trivdes!? My oh my. Alla borde unna sig denna lyx. Ska vi satsa på en ny vända 2010, T-res?












2 kommentarer:

Amanda sa...

snygga bilder. yess. :)

DiabloSTH -- Twitter sa...

Och fin häck!!!
hahaha.. allvar!

Mvh. Monrey